Blogi on muuttanut: http://sannisunny.blogspot.fi.

maanantai 10. maaliskuuta 2014

GoExpo pressitilaisuus takana, tiistaina Tanskaan TV-mainokseen pomppimaan

Unirytmi edelleen hyvin kohteessa New York - Kuulen kyllä.
 Eipä tämä mitään, ehtii ainakin töitä tehdä hyvin.

Näitä ihanuuksia en vielä yksitellen ehtinyt kuvata.
Osa minun, osa ystävien.

Tällaiset oli jäänyt lompakkoon. 
Pakko käydä palauttamassa rahat oikeaan maahan (ja kaupunkiin) 
vielä tämän vuoden aikana.

GoExpo messut oli perjantaina ja siellä pidettyyn pressitilaisuuteen minun piti tehdä luento proteiinin merkityksestä kiinteytymisessä ja vartalon muokkaamisessa.

Illalla kamppeet valmiiksi..

Aamulla pikakuva

Ei todellakaan nyt tällä päällä voi luottaa, 
että muistaa mihin parkkeeraa auton

Aamiaistarjoilu

 Valmiina?

Sitten mua jännitti

Mua jännitti ihan niin paljon, että olin vakavana

Minun vuoro ja tässä selitin vissiin kitaran soittamisesta...

 Huh, huh! Tehty!

Tilaisuudessa esiteltiin Protein Shape tuotesarja

Runsaasti proteiinia, vähän sokeria ja on vielä hyvänmakuisia.
Varsinkin patukat on just hyviä aamutreenin jälkeen kahvin kanssa.
Monenmoista showta

Hieronnassa Hanna Partasen kanssa

Vauhtirata

Paussi. Ystävä saapui paikalle <3

 Pari pyörää

Syötiin ankkaa

Kallonkutistusta ja messujen jälkipuintia

Värikkäissä tunnelmissa heräsin naistenpäivään

Sateenkaari

Kauniit ruusut

 Messusaalis

Töitä lauantaina ja tietysti Putous

 Illallinen yhdelle

Täydellistä

Myöhäiseen yöhön meni.. NY Ink.

Huomenna olisi sitten kampaaja-aika aina niiiiiiin ihanan Marjon luona <3
Sen jälkeen Hanna laittaa kynnet kuvausvalmiuteen. Mainoksessa tulee näkymään minun käsi läheltä, niin ei sovi olla glitterkynsiä.

Aiemmin Hanna on tehnyt minulle tällaisia kynsiä:
Ensimmäiset


Toiset

New Yorkissa ollessani minulle oli tullut puhelu ja olisin soittanut takaisin numeroon, vaan en saanut jostain syystä soitettua maasta ulos. Kyseessä oli TV-mainoksen koekuvaus, minkä toimitin sitten tiistaina, kun olin saapunut suomeen. Olisi pikkasen ottanut päähän, jos olisi tuollaisen jutun takia mennyt rooli ohi. Kaikki kuitenkin hyvin ja voin vain sanoa, että on salilla kannattanut kaikki nämä kerrat käydä. Tässä tulee sitten siitä palkka. Jalat on todennäköisesti pääosassa, eli kyykky kunniaan!

Ylihuomenna pääsee sitten taas lentokentälle ja matka on tällä kertaa kohti Tanskaa.
Kööpenhamina kutsuu ja siellä kuvataan TV-Mainos, mikä tulee sitten näkymään useammassa maassa. Yritän aamulla ehtiä puntariblogin laittamaan tai sitten laitan illalla sen hotellilta. Tiistaina on vaatteiden sovitus ja keskiviikkona itse kuvauspäivä. Saan olla hotellissa vielä toisenkin yön, jos en ehdi keskiviikon viimeiseen koneeseen :)

Olisinko tätä voinut kuvitellakaan aikoinaan? En todellakaan.

Te jotka olette iloisia puolestani: kiiitos <3

Te joita tämä asia inhottaa: tehkää paremmin ja tähdätkää korkealle! 

Ihanaa viikkoa kaikille! <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti